Szanowni Państwo,
od dnia 13.07.2020 r. Zarząd Szpitala przywraca możliwość realizacji wizyt informacyjnych.
Wizyty będą realizowane w ograniczony sposób tzn. w ciągu jednego dnia, wizytę może odbyć, tylko jeden przedstawiciel.
Wnioski o wizytę winny być składane, jedynie w formie elektronicznej, na adres mailowy Biura Zarządu: sekretariat@zozsiemianowice.pl.
Zgodnie z decyzją Dyrektora ds. Lecznictwa Biuro Zarządu wysyła zwrotną informację do przedstawiciela celem potwierdzenia, zmiany terminu bądź odmowy wizyty.
Po przejściu procedury wg Zarządzenia 81/2020 Zarządu Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.z dnia 9.04.2020 r. w sprawie aktualizacji procedury postępowania w przypadku podejrzenia/zakażenia koronawirusem SARS-CoV2, wydanie 2
zmienionej Zarządzeniem 112/2020 Zarządu Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. z dnia 26.05.2020 r. w sprawie: wprowadzenia Ankiety wstępnej kwalifikacji – triage (COVID-19)
przedstawiciel firmy zobowiązanych jest zgłosić się, w pierwszej kolejności do Biura Zarządu, w celu odnotowania wizyty, zgodnie ze złożonym Wnioskiem.
Stosowny Wniosek znajduje się na stronie internetowej Szpitala
w zakładce: Szpital – Dokumenty – Wniosek o wynajęcie auli