Od dnia 13.07.2020 r. Zarząd Szpitala przywraca możliwość realizacji wizyt informacyjnych.


Szanowni Państwo,

            od dnia 13.07.2020 r. Zarząd Szpitala przywraca możliwość realizacji wizyt informacyjnych.

            Wizyty będą realizowane w ograniczony sposób tzn. w ciągu jednego dnia, wizytę może odbyć, tylko jeden przedstawiciel.

            Wnioski o wizytę winny być składane, jedynie w formie elektronicznej, na adres mailowy  Biura Zarządusekretariat@zozsiemianowice.pl.

Zgodnie z decyzją Dyrektora ds. Lecznictwa Biuro Zarządu wysyła zwrotną informację do przedstawiciela celem potwierdzenia, zmiany terminu bądź odmowy wizyty.

Po przejściu procedury wg Zarządzenia 81/2020 Zarządu Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.z dnia 9.04.2020 r. w sprawie aktualizacji procedury postępowania w przypadku podejrzenia/zakażenia koronawirusem SARS-CoV2, wydanie 2

zmienionej Zarządzeniem 112/2020 Zarządu Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. z dnia 26.05.2020 r. w sprawie: wprowadzenia Ankiety wstępnej kwalifikacji – triage (COVID-19)

przedstawiciel firmy zobowiązanych jest zgłosić się, w pierwszej kolejności do Biura Zarządu, w celu odnotowania wizyty, zgodnie ze złożonym Wnioskiem.

                        Stosowny Wniosek znajduje się na stronie internetowej Szpitala

                        w zakładce: Szpital – Dokumenty – Wniosek o wynajęcie auli

Do pobrania

Plik Opis Data dodania
pdf Pismo_Zarzadu_09.07.2020 10 lipca 2020 11:50